Termeni si conditii

Termeni și condiții

În prezentul document următorii termeni vor fi înțeleși ca:

  1. “Vânzător” – CONDRA SRL, având sediul în Bd. Tineretului, nr. 124, 915400, Oltenița, Jud. Călărași, număr de înregistrare J51/549/1992 și cod unic de înregistrare RO1932126, email: contact@condra.ro, telefon: 0723 654 566.
  2. “Client” – orice persoană care a încheiat un contract de vânzare-cumpărare cu Vânzătorul pentru a achiziționarea produselor comercializate de acesta din urmă.
  3. “Consumator” – persoana definită de dispozițiile art. 2 pct. 2 din Ordonanța de Guvern nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Plasarea unei comenzi pe site-ul www.condra.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu Termenii și condițiile CONDRA SRL.

Confidențialitate

Informațiile furnizate către CONDRA SRL sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor în vigoare. CONDRA SRL nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încurajeaza spam-ul, și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea să șteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată.

Notă de informare privind protecția datelor personale

CONDRA SRL prelucrează datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră prin intermediul acestui website și are obligația de a le administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate. Datele dumneavoastră pot fi utilizate pe viitor în scopul efectuării operațiunilor de reclamă, marketing și publicitate numai cu acordul dumneavoastră și nu vor fi dezvăluite terțelor părți. Conform Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (Regulamentul general privind protecția datelor), beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul  la ștergerea datelor, dreptul la restrictionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, dreptul de a nu fi supus unui proces decizional automatizat, dreptul de a vă retrage consimțământul și dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată către CONDRA SRL, bd. Tineretului, nr. 124, Oltenița, cod poștal 915400, jud. Călărași sau la adresa de email contact@condra.ro.

Conform cerințelor Regulamentului (UE) nr. 679/2016 , site-ul www.condra.ro, administrat de CONDRA SRL, are obligația de a administra în condiții de sigurantă și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Pentru informații detaliate vă rugăm să cititi cu atenție Politica de confidențialitate și Politica de utilizare cookie.

Prețuri

Prețurile sunt exprimate în Lei și includ TVA. CONDRA SRL actualizează prețurile periodic. Prețurile din comenzi sunt valabile 5 zile din momentul plasării acestora. Nicio actualizare a prețurilor nu va afecta comenzile confirmate în legătură cu care a fost încheiat un contract de vânzare-cumpărare.

În conformitate cu prevederile art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, semnătura Clientului – în calitate de cumpărător al bunurilor – nu este un element obligatoriu al conținutului facturii cu TVA. Trebuie avut în vedere faptul că, în cazul în care cumpărătorul persoană fizică plasează o comandă sau face o achiziție utilizând date (de exemplu, furnizarea numelui / companiei) privind activitatea comercială desfășurată de acest cumpărător, se va presupune că achiziția este făcută de acesta în legătură cu o astfel de activitate și factura va fi emisă acestui cumpărător în calitate de profesionist.

Comenzi și stocuri

Conținutul prezentat pe site-ul www.condra.ro, în special anunțurile, reclamele, listele de prețuri și alte informații, nu reprezintă o ofertă în sensul art. 1.188 din Codul civil, ci o invitație de a depune oferte în sensul 1.189 din Codul civil.

Vânzarea produselor are loc pe baza comenzilor plasate prin intermediul www.condra.ro. Pentru a încheia un contract de vânzare-cumpărare, Clienții plasează o comandă selectând bunurile, culorile și dimensiunile acestora și făcând clic pe butonul “Adaugă în coș”. Bunurile selectate nu au fost încă comandate, iar Clientul are opțiunea de a adăuga mai multe bunuri în coș, de a elimina bunurile de acolo, precum și de a renunța la efectuarea cumpărăturilor.

După adăugarea bunurilor în coș, Clientul are opțiunea de a le elimina sau de a adăuga mai multe bunuri. În cazul în care clientul are un cupon de reducere, îl poate introduce în câmpul corespunzător al formularului.

În cazul în care Clientul nu are un cont, acesta poate crea unul. În cazul în care Clientul are un cont, atunci ar trebui să se conecteze la acesta și să furnizeze date pentru a finaliza comanda.

Pentru finalizarea comenzii, Clientul va selectata metoda de plată și metoda de livrare. Lângă metodele de livrare disponibile, sunt afișate costurile acestora.

În pagina de plasare a comenzii va fi afișat prețul care include suma totală pe care Clientul va fi obligat să o plătească, adică prețul bunurilor, costurile de livrare și metoda de plată selectată. Clientul are opțiunea de a corecta eventualele erori din comandă, de a o modifica sau de a o anula prin revenirea la conținutul coșului.

În această etapă de plasare a comenzii, trebuie să verificați corectitudinea acesteia și să o confirmați făcând clic pe butonul “Plasează comanda”. După plasarea unei comenzi, CONDRA SRL va transmite Clientului o confirmare a comenzii și va emite factura fiscală aferentă, acestea având ca rezultat încheierea unui contract de vânzare între CONDRA SRL și Client.

Metodele de plată disponibile din care puteți alege sunt: plata online cu cardul, plata în numerar la livrare sau plata prin transfer bancar, în funcție de metoda de livrare aleasă. În cazul în care optați pentru plata online cu card bancar, vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea și livrarea comenzii. În cazul în care comanda nu este confirmată suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp. În cazul în care optați pentru plata prin transfer bancar, vă rugăm să folosiți ID-ul comenzii ca referință de plată. Comanda nu va fi livrată până când fondurile nu vor fi vărsate în contul nostru.

Disponibilitatea produselor este afișată în timp real. Cu toate acestea, disponibilitatea produselor se poate modifica oricând pe parcursul procesării comenzii.

Dacă produsele comandate nu sunt disponibile, vă vom contacta cu privire la posibilitatea revenirii produselor în stoc și estimarea timpului de livrare. Comenzile care au în componență produse care nu sunt în stocul magazinului și nu au fost soluționate în termen de 20 de zile de la data plasării lor pot fi anulate de către reprezentanții CONDRA SRL.

Livrarea produselor

Livrarea produselor comandate de Clienți se va face la adresa specificată de către aceștia la momentul plasării comenzii. Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României.

Livrarea produselor către Client este gratuită în cazul în care valoarea totală a produselor comandate depășește 200 Lei. În cazul în care valoarea totală aproduselor comandate este mai mică de 200 Lei, se aplică un tarif standard de livrare de 20 Lei, care va fi suportat de către Client. În situația în care adresa de livrare nu se află în aria de acoperire FAN COURIER, se pot percepe costuri suplimentare. Aceste costuri sunt afișate în pagina de finalizare a comenzii, dupa ce introduceți adresa de livrare, sau vi se vor comunica telefonic înainte de expedierea comenzii.

Livrarea se va face prin intermediul firmelor de curierat FAN COURIER sau SAMEDAY.

În cazul în care Clientul optează pentru livrarea prin intermediul SAMEDAY, metoda de plată disponibilă este exclusiv plata online cu cardul, iar coletul va fi livrat la unul din punctele de ridicare EASYBOX, pe care Clientul are posibilitatea să îl aleagă în pagina de finalizare a comenzii.

Termenul de livrare al produsului către Client este de maxim 30 de zile de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare, cu excepţia cazului când la plasarea comenzii s-a specificat un termen mai scurt.

Dacă produsele nu au fost livrate in termen de maxim 30 de zile de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare Clientul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar. Dacă nici in termenul suplimentar produsele nu sunt livrate, Clientul poate solicita rezoluțiunea contractului.

Statusul comenzii poate fi verificat pe site-ul firmei de curierat.

Clientul va verifica în momentul primirii coletului integritatea acestuia, în prezența curierului și va refuza primirea sau, după caz, va solicita întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

Acordarea discounturilor

Discounturile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Se păstreaza întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Discountul se calculează după formula de rabat acceptată de legile în vigoare pe teritoriul României. Formula este: Preț final = Preț inițial/((100+Discount)/100).

Conformitate

Produsele comercializate prin intermediul www.condra.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscală.

CONDRA SRL se angajează să livreze articole fără defecte fizice. În cazul în care produsele sunt incompatibile cu contractul de vânzare (au defecte fizice), Clientul are dreptul să depună o reclamație cu privire la bunuri în termen de 2 ani de la data livrării articolului.

Garanția legală de conformitate acoperă lipsa de conformitate existentă la momentul achiziționării produsului, neaplicându-se în cazul uzurii normale sau utilizării neconforme a produselor.

Pentru a beneficia de garanția legală de conformitate, produsul trebuie trimis Vânzătorului în starea în care a fost achiziționat, cu toate etichetele interioare cusute, lipite, sigilate termic sau aplicate pe produs.

Produsele sunt conforme cu contractul de vânzare, dacă îndeplinesc în special următoarele condiții:

  1. a) respectă descrierea, tipul, cantitatea, calitatea, integralitatea și funcționalitatea prevăzute în contractul de vânzare;
  2. b) corespund scopului pentru care au fost achiziționate de către Clientului, despre care Clientul a notificat Vânzătorul cel târziu la momentul încheierii contractului de vânzare și pe care Vânzătorul a acceptat-o;
  3. c) sunt adecvate scopurilor pentru care produsele de acest tip sunt utilizate în mod obișnuit, ținând seama de legile, standardele tehnice sau bunele practici aplicabile;
  4. d) respectă cantitarea și dețin caracteristicile, inclusiv durabilitate și siguranță, care sunt tipice pentru produse de acest tip și la care Clientul se poate aștepta în mod rezonabil, ținând cont de natura bunurilor și de declarațiile publice făcute de Vânzător sau în numele acestuia, în special în anunțuri publicitare sau pe etichetă, cu excepția cazului în care Vânzătorul demonstrează că:
  • nu cunoştea şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţia publică în cauză;
  • înainte de încheierea contractului de vânzare, declarația publică a fost rectificată în conformitate cu condițiile și forma în care a fost făcută declarația publică sau într-un mod similar celui în care a fost făcută;
  • declarația publică nu a avut niciun impact asupra deciziei Clientului de a încheia contractul de vânzare;
  1. e) vin cu ambalajul, accesoriile și instrucțiunile pe care clientul se poate aștepta în mod rezonabil să le primească;
  2. f) sunt de aceeași calitate cu eșantionul sau modelul pe care vânzătorul l-a pus la dispoziția Clientului înainte de încheierea contractului de vânzare și corespunde descrierii unui astfel de eșantion sau model.

Vânzătorul nu este responsabil pentru neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare în cazurile prevăzute la lit. c) – f) de mai sus, în cazul în care Clientul, cel târziu la momentul încheierii contractului de vânzare, a fost informat în mod clar că o caracteristică specifică a bunurilor se abate de la cerințele de conformitate cu contractul de vânzare și a acceptat în mod explicit și separat lipsa unei caracteristici specifice a mărfurilor.

În cazul în care bunurile nu sunt conforme cu contractul de vânzare, Clientul poate solicita repararea sau înlocuirea acestora.

În cererea de reparare sau înlocuire a bunurilor, trebuie furnizate în scris următoarele: numărul comenzii și data, modelul, culoarea și dimensiunea bunurilor, datele de contact ale Clientului care permit un răspuns la reclamația depusă și o descriere a evenimentului care stă la baza reclamației și trimise prin curier rapid într-o cutie împreună cu bunurile care fac obiectul reclamației la datele de contact.

CONDRA SRL poate alege dacă să efectueze o înlocuire sau o reparație dacă aducerea bunurilor în conformitate cu contractul de vânzare în modul ales de Client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive.

Dacă repararea și înlocuirea sunt imposibile sau ar necesita costuri excesive pentru CONDRA SRL, aceasta poate refuza să aducă bunurile în conformitate cu contractul de vânzare. Atunci când se evaluează costurile excesive pentru noi, se iau în considerare toate circumstanțele, în special gravitatea neconformității bunurilor cu contractul de vânzare, valoarea bunurilor în conformitate cu contractul de vânzare și inconvenientele semnificative pentru Client care rezultă dintr-o schimbare a modului de aducere a bunurilor în conformitate cu contractul de vânzare.

CONDRA SRL efectuează reparația sau înlocuirea într-un termen rezonabil din momentul în care a fost informat de către Client despre nerespectarea contractului de vânzare și fără inconveniente nejustificate pentru Client, ținând cont de natura bunurilor și scopul pentru care Clientul le-a achiziționat, dar nu mai târziu de 15 zile din momentul în care Clientul a informat Vânzătorul despre lipsa de conformitate a bunurilor sau din momentul în care Clientul a predat bunurile Vânzătorului sau unui terț desemnat de Vânzător, în baza unui proces-verbal de predare. Costurile de reparație sau înlocuire, inclusiv, în special, costurile poștale, transport, forță de muncă și materiale, vor fi suportate de către Vânzător.

Clientul furnizează Vânzătorului bunurile supuse reparației sau înlocuirii. Vânzătorul colectează bunurile de la Client pe cheltuiala proprie.

Clientul poate transmite o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contractul de vânzare în cazul în care bunurile sunt incompatibile cu contractul de vânzare:

  1. a) Vânzătorul a refuzat să aducă bunurile în conformitate cu contractul de vânzare;
  2. b) Vânzătorul nu a adus bunurile în conformitate cu contractul de vânzare;
  3. c) neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare există în continuare, în ciuda faptului că Vânzătorul a încercat să aducă bunurile în conformitate cu contractul de vânzare;
  4. d) neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare este suficient de semnificativă pentru a justifica o reducere imediată a prețului sau retragerea din contractul de vânzare;
  5. e) din declarația Vânzătorului reiese clar că acesta nu va aduce bunurile în conformitate cu contractul de vânzare într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru Client.

Prețul redus trebuie să fie proporțional cu prețul care rezultă din contractul de vânzare, în care valoarea bunurilor neconforme cu contractul de vânzare rămâne egală cu valoarea bunurilor în conformitate cu contractul de vânzare. Rambursarea sumei datorate ca urmare a exercitării dreptului de reducere a prețului are loc în termen de cel mult 14 zile de la data primirii declarației Clientului privind reducerea de preț.

Vânzătorul nu poate accepta declarația de retragere a Clientului din contractul de vânzare dacă dovedește că neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare este irelevantă.

Instrucțiuni de utilizare și întreținere pentru produse

Produsele comercializate de CONDRA SRL trebuie utilizate, spălate și curățate conform instrucțiunilor specificate pe eticheta acestora. Acestea sunt instrucțiuni specifice pentru produse și este obligatoriu să fie respectate. Alegerea necorespunzătoare a produsului și nerespectarea normelor de întreținere, poate cauza defecte, care nu se pot reclama, deoarece acestea au apărut în urma modului de utilizare necorespunzător și nerecomandat de producător.

Ca instrucţiuni generale pentru articole textile, nu folosiți produse de curățare industrială, nu uscați produsul prin așezarea acestuia direct pe surse de căldură, feriți produsul de obiecte ce ar putea provoca rupturi, scămoșare, arsuri, perforații sau orice alte acțiuni ce îi pot cauza daune.

Politica de retur

Conform legislației în vigoare, în cazul în care Clientul este un Consumator, atunci acesta are dreptul să se retragă din contractul de vânzare încheiat cu Vânzătorul, respectând condițiile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii. Consumatorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la data la care Clientul a intrat în posesia bunului sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de Client, a intrat în posesia lucrurilor. Dacă obiectul contractului de vânzare este format din mai multe articole care sunt livrate separat, această perioadă expiră după 14 zile de la data la care Clientul a intrat în posesia ultimului articol sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de Client, a intrat în posesia ultimului articol.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de către cumpărător.

În cazul retragerii din contractul de vânzare, Vânzătorul returnează Clientului toate plățile primite de la acesta, inclusiv costurile de livrare a articolului către Client (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din metoda de livrare aleasă de Client, alta decât metoda standard de livrare oferită de Vânzător), imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației de retragere a Clientului din contractul de vânzare. Vânzătorul va rambursa plata folosind aceleași metode de plată care au fost utilizate de client în tranzacția inițială. Dacă numai o parte din comandă este returnată, costurile de livrare nu sunt rambursate.

Dreptul de retragere din contractul de vânzare nu se aplică dacă obiectul contractului de vânzare sunt articole livrate într-un ambalaj sigilat, care nu pot fi returnate după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare și nici în cazul bunurilor confecţionate după specificaţiile prezentate de Consumator sau personalizate în mod clar.

În vederea efectuării unui retur vă rugăm să ne contactați fie telefonic la numerele afișate pe site sau pe email la office@condra.ro. După ce ne-ați contactat produsele vor fi expediate la adresa: bd. Tineretului, nr. 124, Oltenița, cod poștal 915400, jud. Călărași. Nu vom ridica colete expediate pe altă adresă, și nu vom ridica coletele de la oficiile poștale. Pentru expedierea coletelor vă rugăm să folosiți același serviciu de curierat prin care ați primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. Cele 14 de zile în care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul in care produsele returnate ajung în posesia noastră.

În momentul sosirii coletelor în serviciul nostru specializat se va face o scurtă verificare vizuală a coletului în prezența curierului. Dacă se constată urme de loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrității, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme și o copie va fi înmânată curierului. Toate coletele primite și care respectă aceste condiții de returnare vor fi desfăcute și fotografiate pentru a consemna starea la recepție a produselor din interior, și pentru a verifica dacă starea produselor este identică cu starea lor din momentul completării formularului de returnare (în momentul completării formularului, pe baza asumării răspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor în scris și/sau prin fotografii). Orice inadvertență între starea declarată de consumator la completarea formularului de returnare și recepția propriu-zisă a produselor de către personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind răspunzător de transportul acestor produse până în sediul nostru specializat.

Clientul va fi înstiințat în termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situație și va putea alege dacă primește înapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declarația sa și produsele care nu mai sunt în aceeași stare în care au fost livrate inițial clientului, sau dacă acceptă aducerea acestor produse la starea inițială. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, societatea noastră are dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Termenul de 72 de ore poate fi modificat în funcție de factori independenți de firmă.

Pentru schimbarea mărimii sau culorii produsului, vă rugăm să ne contactați fie telefonic la numerele afișate pe site sau pe email la office@condra.ro.

Soluționarea alternativă a litigiilor

Utilizarea mijloacelor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac este voluntară.  Consumatorul are dreptul de acces la modalitatile extrajudiciare de examinare a reclamatiei in conformitate cu OG nr. 38/2015 privind solutionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți.

Informații detaliate privind posibilitățile consumatorului de a accesa metodele extrajudiciare de examinare a reclamației, modalitățile de reclamație și condițiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Autorității pentru Protecția Consumatorilor.

Consumatorul are dreptul de a se adresa instanțelor judecătoresti pentru a solicita încetarea oricărei acțiuni a Vânzatorului care încalca prevederile legii sau despăgubiri pentru prejudiciul suferit.Dispoziții finale

Toate elementele din site-ul www.condra.ro (texte și imagini) sunt în proprietatea CONDRA SRL și nu pot fi reproduse sau copiate fără acordul scris al proprietarului.

Dacă sesizați că www.condra.ro a încalcat involuntar anumite drepturi de autor vă rugăm să ne transmiteți o sesizare ăn acest sens la adresa: office@condra.ro

CONDRA SRL își rezervă dreptul de refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.

CONDRA SRL își rezervă dreptul de a efectua modificări ale acestor Termeni și condiții sau ale site-ului www.condra.ro fără o notificare prealabilă, aceste modificări devenind obligatorii și cu efect imediat pentru toți Clienții.

Puteți afla mai multe informații despre politica de cookie-uri accesand pagina Politica Cookie.

Puteți afla mai multe informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal accesând pagina Politica de Confidentialitate.

Item added to cart.
0 items - lei